fredag 15 april 2011

SJ:s problem är INTE personalen

Har precis reagerat som några kommunikatörer gör i dagens GP. I en debattartikel med rubriken "SJ spårar ur i ny reklamkampanj" visar man på att det inte är personalen som man skall driva med i sin "pudelkamapnj". Visst förstår jag att det handlar om självironi och humor. Men som tågpendlare i 10 år så måste jag säga att snart är det förutom miljötänket bara personalen, som kan få mig att fortsätta åka tåg. Trots otal förseningar, tågfel, sura resenärer mm så lyckas man hålla stilen. Hur många för SJ obehagliga situationer har personalen inte lyckats parera ? Min första kommentar när jag såg TVreklamen var att " låt inte personalen bli driftkuckur åt SJ"

2 kommentarer:

  1. I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I have you bookmarked to check out new stuff you post…

    ps3 jailbreak 4.41

    SvaraRadera